Kwaliteitsrapport

Wat doet Amerpoort als het gaat om kwaliteit van zorg? Wat gaat goed en wat kan beter? Lees het in het Kwaliteitsrapport 2017.

Kwaliteitsrapport

Aan de kwaliteit van zorg werken we op verschillende manieren. Daarover gaat het eerste Kwaliteitsrapport van Amerpoort. Met persoonlijke verhalen en informatie over plannen en activiteiten van Amerpoort in 2017 die te maken hebben met kwaliteit van zorg. Het Kwaliteitsrapport is geschreven in begrijpelijke taal. Zodat iedereen kan meepraten over kwaliteit en veiligheid. In dit rapport zijn ook de reacties van de medezeggenschap opgenomen.
Bekijk hier het Kwaliteitsrapport 2017 (pdf-bestand).

Vragen of opmerkingen over het Kwaliteitsrapport? Stuur een e-mail naar communicatie@amerpoort.nl.

 

 

Meer weten?

In het Kwaliteitsrapport staan veel verschillende onderwerpen. Soms is er aanvullende informatie beschikbaar. Een overzicht vindt u hier:


Cliënttevredenheid


Gezonde levensstijl


Systeemgericht werken


Vrijwilligers en project informele zorg


Ervaringsdeskundigen 


Dialoog over kwaliteit


Veiligheid


Voldoende personeel


Teamreflectie


Medezeggenschap


EdLoket


Inkoop van zorg: eindrapportage van 4 projecten:

  • Wijs met psychofarmaca
  • Resultaten cyclisch werken met het persoonlijk plan
  • Kennis delen
  • Dialoog over Kwaliteit 


Wijs met psychofarmaca


Dagbestedingslocaties

 

Wij helpen u graag!

Meer weten over onze diensten of informatie over beschikbare plaatsen? Direct aanmelden? Onze medewerkers staan klaar voor alle (aanstaande) cliënten, hun verwanten en vertegenwoordigers.

Contact & Route