Vragen over ITT

Internet, Televisie, Telefoon voor cliënten

Krijg je als begeleider vragen over abonnementen voor internet, bellen en televisie (voor cliënten)? Of heb je zelf vragen? Neem dan contact op met CommPlaza. Wil een client van jouw locatie een abonnement voor televisie, bellen en/of internet? Of heeft hij/zij al een abonnement, maar werkt iets niet of zijn er andere vragen? Dan kun jij contact opnemen met CommPlaza.

Je kunt op 2 manieren CommPlaza bereiken:

Je maakt daar zelf een ticket/melding aan en kun je ook de status van je melding volgen. Je kunt inloggen in dit portaal met:

• e-mailadres van de locatie
• het wachtwoord

Zorg altijd dat je een aantal gegevens bij de hand hebt: 

Bij storing:

  • het cliëntnummer (uit ONS) of het labelnummer van de internetbox in het appartement van de cliënt
  • voor hulp in gemeenschappelijke ruimtes: het nummer dat daar op de internet-box staat
  • het e-mailadres en telefoonnummer van de locatie
  • het probleem dat je wilt melden

​​Bij vragen, nieuw of wijzigen abonnement:​

1. Wat wil je aanvragen? 

  • Internet
  • Telefoon
  • Televisie

2. Bijzonderheden op het abonnement (denk aan filters internet, welk televisiepakket): ja of nee

3. Voor wie vraag je het aan?

  • cliëntnummer (uit ONS) of het labelnummer van de internetbox in het appartement van de cliënt of de gemeenschappelijke ruimte.

4. het e-mailadres en telefoonnummer van de locatie​​.

Wij helpen je graag!

Heb je een zorgvraag of wil je meer weten over onze dienstverlening? De consulenten van het Klantbureau staan klaar voor (aanstaande) cliënten, familie of vertegenwoordigers en verwijzers. 

Klantbureau