Leeswijzer

In het kwaliteitsrapport vertellen we over de zorg bij Amerpoort.

In het kwaliteitsrapport vertellen we over de zorg bij Amerpoort. We laten zien wat er goed gaat, maar ook wat er beter kan. We vertellen wat we in 2022 hebben gedaan, wat we daarvan hebben geleerd en wat we daarmee gaan doen.

We baseren ons op de bouwstenen van het landelijk kwaliteitskader gehandicaptenzorg. Dit zijn:

  1. Zorgproces rond de cliënt
  2. Onderzoek naar cliëntervaringen
  3. Zelfreflectie in teams
  4. Kwaliteitsrapport en visitatie

Aan de hand van die bouwstenen vertellen we ook over onze eigen focuspunten gericht op kwaliteit van zorg. Dit zijn:

Om het kwaliteitsrapport niet te lang te maken vertellen we niet álles wat we doen. We hebben wel geprobeerd om alle doelgroepen binnen Amerpoort aan bod te laten komen.

We schrijven zo veel mogelijk in begrijpelijke taal. Zodat zoveel mogelijk mensen het rapport begrijpen. Toch gebruiken we soms moeilijkere woorden dan vorig jaar. Zo kunnen we beter uitleggen wat we bedoelen. Daarom maken we ook een eenvoudige samenvatting van het kwaliteitsrapport

Lees je liever een boekje? Download dan de volledige printversie van het Kwaliteitsrapport 2022.

We wensen je veel leesplezier en vinden het leuk om te horen wat je van ons kwaliteitsrapport vindt. Mail je reactie naar: kwaliteitenveiligheid@amerpoort.nl

Wij helpen je graag!

Heb je een zorgvraag of wil je meer weten over onze dienstverlening? De consulenten van het Klantbureau staan klaar voor (aanstaande) cliënten, familie of vertegenwoordigers en verwijzers. 

Klantbureau