Welkom bij het Kwaliteitsrapport 2021.
Video raad van bestuur, voorwoord en leeswijzer.
Samen werken we aan een goed leven voor de cliënt. Een goed plan helpt daarbij. In gesprek met elkaar maken we een passend plan.
Cliënten en verwanten delen hun ervaringen in ‘Dit Vind Ik Ervan’-gesprekken. En zijn ze niet tevreden? Dan doen we daar wat aan!
Nadenken en praten over hoe het gaat in het team. Dat is belangrijk. Want alleen een goed team kan goede zorg geven.
Veiligheid en vertrouwen vinden we heel belangrijk bij Amerpoort. We willen een veilige omgeving om te leven en te werken.
Amerpoort heeft voldoende medewerkers nodig. En we hebben goede medewerkers nodig. We werken hier op verschillende manieren aan.
Goede communicatie is superbelangrijk. Iedereen bij Amerpoort moet de communicatie kunnen begrijpen.
Amerpoort vindt het belangrijk dat cliënten en verwanten meepraten over de zorg. Dat heet medezeggenschap. Hoe ging dat in 2021?
Goed opgeleide medewerkers geven betere zorg. Daarom blijven medewerkers telkens leren.
Bekijk de infographic.
De gebeurtenissen bij Amerpoort in 2021 van maand tot maand.
Aan het kwaliteitsrapport 2021 werkten mee...
Net als voorgaande jaren nemen we de reacties integraal op in het kwaliteitsrapport.
Hier vind je een korte versie van het kwaliteitsrapport. Deze versie kun je printen.