Leeswijzer

In het kwaliteitsrapport vertellen we over de zorg bij Amerpoort. We laten zien wat er goed gaat. Maar ook wat er beter zou kunnen. We vertellen wat we in 2021 gedaan hebben, wat we daarvan geleerd hebben en wat we daarmee gaan doen.

We vertellen over de bouwstenen van het landelijk kwaliteitskader gehandicaptenzorg. Die zijn:

Ook vertellen we over de belangrijkste onderwerpen voor Amerpoort, onze speerpunten. Dat zijn:

Je kunt steeds eerst een korte tekst lezen. Als je meer wil weten kun je doorklikken naar een langere tekst, met meer informatie.

Om het kwaliteitsrapport niet te lang te maken vertellen we in het kwaliteitsrapport niet álles wat we doen. We hebben wel geprobeerd om alle doelgroepen binnen Amerpoort aan bod te laten komen.

Net als vorige jaren maken we 1 versie van het kwaliteitsrapport, in begrijpelijke taal. Dat past bij onze visie. We willen namelijk dat iedereen mee kan doen en daarom is het belangrijk dat iedereen het begrijpt.

We wensen je veel leesplezier en vinden het leuk om te horen wat je van ons kwaliteitsrapport vindt. Mail daarvoor naar: kwaliteitenveiligheid@amerpoort.nl

Wij helpen je graag!

Heb je een zorgvraag of wil je meer weten over onze dienstverlening? De consulenten van het Klantbureau staan klaar voor (aanstaande) cliënten, familie of vertegenwoordigers en verwijzers. 

Klantbureau