Amerpoort gebruikt cookies om de website optimaal te laten functioneren, sommige worden geplaatst voor diensten van derden. Op de pagina met onze cookie- en privacyverklaring kun je meer lezen over deze cookies.
De CCR bestaat normaal uit 9 cliënten van Amerpoort. En die zijn er nu niet.Dus is er plek voor nieuwe raadsleden.
Beste bewoners, begeleiders en lokale raden,
De Centrale Cliëntenraad Amerpoort zoekt raadsleden!
De Centrale Cliëntenraad (CCR) overlegt met de bestuurder van Amerpoort. Zij praten over zaken die belangrijk zijn voor cliënten zoals eten, veiligheid en vervoer.De Centrale Cliëntenraad mag meedenken, meepraten en advies geven.
De CCR bestaat normaal uit 9 cliënten van Amerpoort. En die zijn er nu niet.Dus is er plek voor nieuwe raadsleden.
Als je in de raad komt kan je blijven tot de fusie met Sherpa klaar is. Dat is tot uiterlijk 1 juli 2026. Maar misschien al eerder.Want daarna moet er een nieuwe raad komen.En we weten nu nog niet hoe dat dan zal gaan.
Wat moet je kunnen voor de CCR?
> Je vindt het leuk om soms over ingewikkelde zaken na te denken, te praten en een mening te hebben.
> Je kunt goed luisteren en praten.
> Je kunt je inleven in iemand anders.
> Je hebt geduld.
Je hebt misschien al ervaring met medezeggenschap omdat je in een lokale raad zit.
Hoe kan ik mij aanmelden?
Aanmelden kan tot 19 augustus via: www.amerpoort.nl/ccr
Heb je geen computer? Of heb je nog vragen?
Bel dan met:
Marjolein Hueting
Coach Centrale Cliëntenraad
Telefoon: 06 206 541 12
Cobi van Dijk
Ambtelijk secretaris Centrale Cliëntenraad
Telefoon: 06 574 48 155
Heb je een zorgvraag of wil je meer weten over onze dienstverlening? De consulenten van het Klantbureau staan klaar voor (aanstaande) cliënten, familie of vertegenwoordigers en verwijzers. Voor alle algemene vragen kunt u 24 uur per dag terecht bij de receptie van Amerpoort: 035 647 5555 - info@amerpoort.nl
Klantbureau