Cliënt en internet

ʻWe hebben al zoveel beperkingen, geef ons toegang tot de mogelijkheden van internetʼ.

ʻWe hebben al zoveel beperkingen, geef ons toegang tot de mogelijkheden van internetʼ. Dat zei een cliënt van Amerpoort een tijdje geleden en dat heeft Amerpoort heel serieus genomen.

Internet maakt afstanden korter en sociale contacten makkelijker. Ook voor mensen met een verstandelijke beperking kan internet een verrijking van het leven betekenen: skypen met familie, muziek luisteren op YouTube of websites bekijken als www.steffie.nl.

Abonnement

Amerpoort zorgt ervoor dat alle cliënten een internetaansluiting kunnen krijgen. Voor vragen over een internet-, telefoon- of televisie-abonnement kan je contact opnemen met je begeleider.

Het is ook belangrijk dat begeleiders meer weten over internet en hoe zij cliënten hier goed in kunnen begeleiden. Daarom krijgen zij door Amerpoort gemaakte cursussen. Ook kunnen begeleiders bij vragen terecht bij het hun collega's van het consultatieteam CIS (Cliënten Internet en Social Media).

Wij helpen je graag!

Heb je een zorgvraag of wil je meer weten over onze dienstverlening? De consulenten van het Klantbureau staan klaar voor (aanstaande) cliënten, familie of vertegenwoordigers en verwijzers. 

Klantbureau