Cliëntportaal

Online toegang tot het persoonlijk zorgdossier.

Alle afspraken over de zorg en begeleiding aan cliënten staan in het elektronisch cliëntendossier. Sinds 26 september 2022 werkt Amerpoort met het elektronisch cliëntendossier ONS, van leverancier Nedap.

Aan ONS is ook een cliëntenportaal gekoppeld. Caren biedt cliënten, verwanten of hun wettelijk vertegenwoordigers de mogelijkheid om informatie uit het cliëntdossier te bekijken.

Sinds 1 oktober 2022 regelt Amerpoort inzage via Caren. Cliënten of verwanten/ wettelijk vertegenwoordigers krijgen een toegangscode. Dat organiseren we via de zorgteams, zodat we dat zorgvuldig en op maat kunnen regelen. 

Meer weten?

Het cliënten- en verwantenportaal via PlanCare en de EVA-app is per 23 september gestopt vanwege de komst van Caren. Het recht op inzage blijft gewoon bestaan. Wilt u iets uit het dossier inzien, maar heeft u nog geen code voor Caren? Neem dan contact op met het zorgteam waarbij u betrokken bent. 

Introductievideo over Caren

Wij helpen je graag!

Heb je een zorgvraag of wil je meer weten over onze dienstverlening? De consulenten van het Klantbureau staan klaar voor (aanstaande) cliënten, familie of vertegenwoordigers en verwijzers. 

Klantbureau