Kwaliteitsrapporten

Wat doet Amerpoort als het gaat om kwaliteit van zorg? Wat gaat goed en wat kan beter? Lees het in het Kwaliteitsrapport.

Kwaliteitsrapport 2022

Bekijk hier het Kwaliteitsrapport 2022

Vragen of opmerkingen over het Kwaliteitsrapport? Stuur een e-mail naar kwaliteitenveiligheid@amerpoort.nl.

Kwaliteitsrapport 2021

Bekijk hier het Kwaliteitsrapport 2021

Vragen of opmerkingen over het Kwaliteitsrapport? Stuur een e-mail naar kwaliteitenveiligheid@amerpoort.nl.

Kwaliteitsrapport 2020

2020 was een bijzonder jaar. Maar ondanks corona hebben we ook dit jaar weer aan kwaliteit van zorg kunnen werken. Hoe? Dat lees je in het Kwaliteitsrapport. Met persoonlijke verhalen en informatie over plannen en activiteiten van Amerpoort die te maken hebben met kwaliteit van zorg.

Bekijk hier het Kwaliteitsrapport 2020 (pdf-bestand).

Vragen of opmerkingen over het Kwaliteitsrapport? Stuur een e-mail naar kwaliteitenveiligheid@amerpoort.nl.
 

Jaarcijfers 2020

Kwaliteitsrapport 2019

Aan de kwaliteit van zorg werken we op verschillende manieren. Daarover gaat het kwaliteitsrapport van Amerpoort. Met persoonlijke verhalen en informatie over plannen en activiteiten van Amerpoort in 2019 die te maken hebben met kwaliteit van zorg.

Dit jaar is ook het Jaarbeeld 2019 toegevoegd aan het kwaliteitsrapport.

Bekijk hier het kwaliteitsrapport 2019 (pdf-bestand).

Voor leestips, bekijk de leeswijzer (pdf-bestand). 

Bekijk hier de Jaarrekening 2019 (pdf-bestand).

Bekijk het  jaarverslag van de Raad van Toezicht 2019 (pdf-bestand).

Vragen of opmerkingen over het kwaliteitsrapport? Stuur een e-mail naar kwaliteitenveiligheid@amerpoort.nl.

 

Kwaliteitsrapport 2018

Bekijk hier het Kwaliteitsrapport 2018 (pdf-bestand).

Vragen of opmerkingen over het Kwaliteitsrapport? Stuur een e-mail naar kwaliteitenveiligheid@amerpoort.nl.

 

Meer weten? 

In het Kwaliteitsrapport staan veel verschillende onderwerpen. Soms is er aanvullende informatie beschikbaar. Een overzicht naar artikelen en pagina’s op onze website vindt u hieronder. 

Dit ben ik – video
'Dit ben ik' is een methode om, met behulp van videobeelden met voice-over, het gedrag van een cliënt met een verstandelijke beperking inzichtelijk te maken. Lees er meer over en bekijk voorbeeld video’s.

Dit vind ik ervan!
Meer informatie over de nieuwe methode voor het onderzoeken van cliënt tevredenheid staat op www.platformditvindikervan.nl

Psychische problemen
Lees meer over dit project van Amerpoort en Sherpa.

Ervaringsdeskundigen 
Lees meer over ervaringsdeskundige familieleden
Lees meer over ervaringsdeskundige cliënten

Dialoog over kwaliteit
Lees meer over Dialoog over Kwaliteit, bekijk de film en lees de blogs waarin deelnemers aan het traject hun ervaringen delen 

Pesten
Lees meer over dit onderwerp en het boek ‘Grote mensen pesten niet’

Goede zorg in de nacht
Lees hier meer over de informatieavond over nachtzorg en bekijk de film ‘Slapen doe je ’s nachts’

Veiligheid
www.veiligplusaanpak.nl
Begeleiders vertellen hoe zij de dialoog over veiligheid aangaan. Lees het artikel in Amerzine 2017 nummer 3

Medezeggenschap
Bruggenbouwen in dialoog
Meer informatie over medezeggenschap van cliënten
Meer informatie over medezeggenschap van verwanten en het jaarverslag van CCR deelraad verwanten

EdLoket
Bekijk de website van EdLoket
Bekijk het filmpje van de Cliënt in beeld prijs

Studenten bij Amerpoort 
Lees meer over leerhuis Hoenderberg

Wijs omgaan met internet en sociale media 
Lees meer over het visiespel, een bordspel over sociale media en digitaal burgerschap. Dit spel helpt zorgteams bij ontwikkeling van een teamvisie.
Lees meer over de inzet van het consultatieteam cliënt, internet en sociale media.

 

Wij helpen je graag!

Heb je een zorgvraag of wil je meer weten over onze dienstverlening? De consulenten van het Klantbureau staan klaar voor (aanstaande) cliënten, familie of vertegenwoordigers en verwijzers. 

Klantbureau