Vragen over ITT

Internet, Televisie, Telefoon voor cliënten.

Krijg je als begeleider vragen over abonnementen voor internet, bellen en televisie (voor cliënten)? Of heb je zelf vragen? Neem dan contact op met CommPlaza. Wil een client van jouw locatie een abonnement voor televisie, bellen en/of internet? Of heeft hij/zij al een abonnement, maar werkt iets niet of zijn er andere vragen? Dan kun jij contact opnemen met CommPlaza.

Je kunt op 2 manieren CommPlaza bereiken:

Je maakt daar zelf een ticket/melding aan en kun je ook de status van je melding volgen. Je kunt inloggen in dit portaal met:

• e-mailadres van de locatie
• het wachtwoord

Zorg altijd dat je een aantal gegevens bij de hand hebt: 

Bij storing:

  • het cliëntnummer (uit Plancare) of het labelnummer van de internetbox in het appartement van de cliënt
  • voor hulp in gemeenschappelijke ruimtes: het nummer dat daar op de internet-box staat
  • het e-mailadres en telefoonnummer van de locatie
  • het probleem dat je wilt melden

​​Bij vragen, nieuw of wijzigen abonnement:​

1. Wat wil je aanvragen? 

  • Internet
  • Telefoon
  • Televisie

2. Bijzonderheden op het abonnement (denk aan filters internet, welk televisiepakket): ja of nee

3. Voor wie vraag je het aan?

  • cliëntnummer (uit Plancare) of het labelnummer van de internetbox in het appartement van de cliënt of de gemeenschappelijke ruimte.

4. het e-mailadres en telefoonnummer van de locatie​​
 

Klikik

ExceptionAll​ biedt de support voor cliënten, verwanten, vrijwilligers en begeleiders over Klikik. 

Daarvoor kan iedereen terecht op www.klikik.support.​​

Wij helpen u graag!

Meer weten over onze diensten of informatie over beschikbare plaatsen? Direct aanmelden? Onze medewerkers staan klaar voor alle (aanstaande) cliënten, hun verwanten en vertegenwoordigers.

Contact & Route