Direct aanmelden

Wilt u zich aanmelden voor onze dienstverlening? Hier vindt u de aanmeldformulieren en de algemene voorwaarden.

Bent u geïnteresseerd in de ondersteuning, begeleiding, woonlocaties of dagbesteding van Amerpoort? Neem dan contact op met een consulent van de afdeling Zorgbemiddeling. Zij helpen u graag bij het aanmelden. Telefoonnummer: (035) 647 5252 (optie 1) of via e-mail  zorgbemiddeling@amerpoort.nl

U - of uw familielid - kunt  u op de volgende manieren aanmelden:

  • zelf, door middel van het aanmeldformulier
  • via een verwijzer
  • via het zorgkantoor die een indicatie van het Centraal Indicatieorgaan voor de Zorg (CIZ) naar ons stuurt.

Op het aanmeldformulier vult u de gegevens in die wij nodig hebben om uw aanmelding in behandeling te nemen. Na ontvangst nemen wij contact met u op voor een oriënterend gesprek. In dat gesprek verkennen we samen uw wensen en behoeften. Vervolgens gaan wij op zoek naar een passend aanbod voor u.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: (035) 647 5252 (optie 1) of via mail  zorgbemiddeling@amerpoort.nl.

Aanmeldformulieren

Aanmelden kan via dit aanmeldformulier (doc). Stuur het ingevulde formulier naar zorgbemiddeling@amerpoort.nl of in een envelop zonder postzegel aan:

Amerpoort
Afdeling Zorgbemiddeling
Antwoordnummer 7077
3760 TB Soest

Wilt u zich inschrijven voor het Centrum voor Diagnostiek en Behandeling, stuurt u dan ook onderstaande bijlage ingevuld mee.  

Aanmeldformulier Centrum voor Diagnostiek en Behandeling (doc)

Algemene voorwaarden

Amerpoort hanteert Algemene Voorwaarden (pdf). De bijzondere voorwaarden met betrekking tot zorg- en dienstverlening tegen betaling door zorgvrager (Betalingsvoorwaarden) leest u hier (pdf).

Wij helpen u graag!

Meer weten over onze diensten of informatie over beschikbare plaatsen? Direct aanmelden? Onze medewerkers staan klaar voor alle (aanstaande) cliënten, hun verwanten en vertegenwoordigers.

Contact & Route